Kom ihåg att kopiera!!!

FAN! Jag har suttit o skrivit ett långt inlägg o publiceringen går inte igenom! Får väl komma ihåg att kopiera innan jag trycker på några knappar nästa gång!

Är lite disträ! Den här veckan kommer jag få reda på om jag får jobb eller inte. Kan inte koncentrera mig på något som kräver tankeverksamhet, att skriva det här är nog det enda jag klarar av just nu. Mobilen ligger brevid mig och så fort det ringer hoppar jag högt. Det är bara måndag! MÅNDAG! tänk då hur jag kommer att vara på fredag!

Det var skönt med helg! Liksom ingen som ringer från banken då =) Jobbade fredag, lördag, Angel fyllde 25 i lördags o så handboll Lindesberg-Hammarby i går! Vi tackar Pär för de biljetterna!!!! Hammarby fick tokspö, vilket inte hör till vanligheterna med tanke på att de leder elitserien! Och Angelikas fest var sååå kul! För en gång skull var det inte bara vi 6 brudar! I love my girls, men med lite pojkvänner o bror så blandas hysterin upp med lite testoseron. Galen fest, men ändå annorlunda än vad det brukar!

Mitt i allt försöker nog alla ignorera det faktum att Lindh drar! Fröken-löken herself är väl mitt uppe i att åka, men vi andra som är kvar känner nog en liten smärta i magen! Det är ju hur många som helst som redan har flyttat o vi har överlevt, men vem bryr sig om det just nu? Just nu är det Blondie som drar, yrvädret som man träffar varje dag och som gör att det har varit helt ok att vara arbetslös de senaste veckorna! Vi ska väl dra nu, Lindh o Jenka... ska till Malin o titta på när hon målar =) För vem orkar fylla dagen med två aktiviteter? Jag ska ju faktiskt jobba ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: malin

jadu, koncentrationen är nåt som tryter hos båda systarna ekdahl då. håller tummarna för dig!

2008-02-18 @ 12:21:44
URL: http://missvixen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0