Sömnbrist!

Ok innerst inne kanske jag var lite nersvös för att presentera mig framför alla mina nya arbetskamrater, för jag kunde knappt sova i natt. Vaknade flera gånger o tittade på klockan o tänkte att jag hade försovit mig... Det hade jag inte och jag var i tid =) O bra gick det med! En liten småtorr humor där man driver med varandra... hm... känns som om jag känt alla hela mitt liv redan! En annan sak slog mig när jag var där. Män är ofta mer öppna än kvinnor. Män kan skämta mer direkt när man möts medans kvinnor verkar behöva ha lite tid på sig... Alla var jättetrevliga, men alla var inte lika öppna direkt. Antar att det kommer att ge sig med tiden.

Nu sitter jag hemma hos mamma i Linkan. Syss ligger o suckar.... eller gnolar gör hon nu =) Tror att hon behöver prata igen... Sjukt trött är jag o jag ska väl sova...

By the way... När jag flyttade till Öret fick jag en del av en växt av mamma. Denna växt är lite speciell och jag har försökt att vårda den ömt. Den har sakta men säkert tokavlidit de senaste .... typ två åren. Speciellt det senaste halvåret har den mått riktigt dåligt. Efter julen bestämde jag mig för att växten skulle bort, jag skulle rensa bort allt skräp som höll mig kvar i det stadie jag var...

I'm just saying! Don't mock my plant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0