Swedbanks nyaste medarbetare!!!

Tralalalalalalalalala!!! Fick jobbet som banksäljare i Kumla! Ska dit i morgon för att snacka lite. Sjukt nervös faktiskt!!! Snacka lön! Har aldrig gjort det förut och det spelar ingen roll hur mycket man läser på statistik, vet inte riktigt hur mycket man ska gå på i alla fall. Min nya chef verkar jättetrevlig, men vad gör det om jag är nervös!?!?

Nu är det bara det här med att få tummen ur till allt annat. Har liksom sunkat ihop de senaste veckorna. Gör allt och ingenting. Väntar på inspiration till de sakerna som jag faktiskt bör göra som att skriva klart årsrapporten för min post i FSS, söka lägenhet... STÄDA!!! Jag behöver mycket att göra för att jag ska hitta orken att göra det lilla. Men varför bryr jag mig om det nu!?!? JAG HAR FÅTT JOBB!!!! Det är så fantastiskt skönt att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen! JAG HAR JOBB JAG HAR JOBB JAG HAR JOBB!!!!!


....jag har jobb...

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis :)!

2008-02-20 @ 19:19:03
URL: http://eriikas.blogg.se
Postat av: Jenny Lindh also knowed as

Jag kommer följa din blogg, i like it :)! Grattis återigen till jobbet, de kommer få en lysande kollega, både smart, rolig och med en underbar personlighet. Det kommer gå utmärkt för dig!! Kramar

2008-02-21 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0