Födelsedag

Jaha då var man närmare 30 än 20 då... Det här är nog värre än att fylla 22!! 26ÅR!! Herregud!

Men jag hade en strålande födelsedag i alla fall! Jag vaknade o fick frukost på sängen (som jag själv hade gjort) Öppnade ett paket från pappa o Helene (som jag fick för en vecka sen) Lystnade på Happy birthday med Stevie Wonder (för jag ville inte sjunga för mig själv) =). Softade lite o åkte iväg till stan o sen IKEA o strosade runt i min egna lilla värld. Var så inne i min lilla värld att jag inte märkte Malin som strod o vinkade febrilt förrän jag typ gick på henne =) Åkte hem till Malin o Staffan o gjorde jorgubbstårta som vi sedan smaskade på med Therese, Nicklas o Daniel. Lite Irish Coffey har väl inte skadat någon såhär på födelsedagen heller... eller martini heller för den delen! Fick en liten dammsugare av Malin o Staffan, en sån som klarar av att suga upp vätska med. (Vilket är en mycket bra present om man umgås med Malin ;) vilket jag gör typ dagligen!

En mycket bra födelsedag i alla fall!

Det här med att flyttpacka kan vara riktigt tråkigt faktiskt! Det går i vågor kan man väl säga! Men jag hittade ett häfte från när jag gick i åttan. Var på väg att släga det, men så tänkte jag att det kansek finns en anledning till att jag sparat det... O det var ju massa dikter o berättelser där. Jag skrev ju jättemycket ett tag, speciellt när jag gick på högstadiet. Det var riktigt roligt att läsa! Stavning var väl kanske inte min starka sida på den tiden dock =) Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med mina elefanter dock.... om jag packar ner dem kan jag ju inte garantera att de inte står/ligger riktade FRÅN fönstret... tror att det får bli det sista jag packar! Man vill ju inte utmana ödet liksom! Ganska mycket som ska klaffa den närmsta veckan!

Ska försöka få liiiite i ordning i alla fall innan Sabbi kommer =)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0