I natt jag drömde...

Så märkligt! Två nätter i rad har jag drömt att min chef o jag skulle ha ett möte med det gick inte så bra o vi försökte få tag på varandra, eller hon försökte få tag på mig. Hon skulle berätta något med vi kom aldrig fram till vad det var hon skulle berätta...

För ett par timmar sen ringde min chef! Jag blev lite nervös för jag trodde att det var jag som hade gjort något fel!! Det var det som tur var inte... det var värre! Hon berättade att hon har sagt upp sig! Hon har blivit rekryterad till ett annat ställe o det var ett erbjudande jag förstår att hon inte kunde tacka nej till... Men det är jättetråkigt för hon är utan tvekan den absolut bästa chef jag har haft! Jag har inte haft så många än, men jag har varit såååå glad att jag har henne o nu ska hon sluta! Riktigt ledsen faktiskt!

Jag försöker ta tag i mitt packande men det går segt! Jag vet inte riktigt vart jag ska börja o allt e så rörigt! Håller på o tvättar för att hitta en ursäkt till att inte packa =) Kom precis upp från tvättstugan o det regnar ute. Men det gör absolut ingenting för solen skiner oxå och över himlen sträcker sig en reknbåge så stark o vacker att jag aldrig sett en liknande! Jag ska låta den lysa upp min dag o hoppas på pckinspirationen kommer snart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0