Full fart i Linkan

Jag kan säga att jag längtar till söndag!!! Jag ska sova ut o absolut inte ställa någon väckarklocka!!! Har inte fått göra så någon helg sen jag började jobba... alltid något att göra! Förra veckan var det årsmöte o igår slutade jag tidigt o åkte till Linköping direkt (efter te o macka hos farmor förstås =)) Träffade Iden o mitt lilla gudtroll på kvällen o Jennie o Anders såklart! Albin e så bedårande o han bara växer o växer! tur e väl det! O i morse fick jag ju inte sova, jag drog iväg till Jonas o vi plockade med broschyr till FSS fram till kl 14, sen till mormor o morfar o nu äntlign får jag sunka lite!!!! I morgon ska jag träffa Linda o Bella o sen ska jag till Kumla o träffa ännu mera släkt. SEN SKA JAG SOVA UT!!!!! Det ska bli så skönt!!!! o jag ska städa o tvätta o laga mat i lugn o ro o kanske köpa lite tulpaner o låtsas som att det är vår! JAG LÄNGTAR!

Men broschyren blev bra i alla fall! Jonas o jag vi är ju så duktiga! ;)
För övrigt så e det svårt att skriva på det här tangentbordet och det är alldeles för lågt!

Pöss o Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0