Marknadsföring!

Jag blev glatt överraskad när Örebro Universitet gjorde reklam på TV! De har äntligen fattat! Det funkar inte att bara hoppas på att blivande studenter bara ska fatta av sig själva att man kan läsa i Örebro, man måste visa att man finns och man måste synas. Därför blev jag glad när de har tagit tag i den biten. Kanske sker förändringar i rätt riktning så att Universitetet faktiskt kan nå de mål de sätter upp! HOPPAS!

För övrigt så är det såååå underbart att jobba! Jag är helt slut och orkar knappt tänka. I går morse satte jag på varmvattnet i duschen i stället för att stänga av den... Lite bättre idag än jag var igår. Fick lite sovmorgon eftersom jag skulle på träff med alla nyanställda, här i Örebro och visst det var ju massa nytt att lära sig även idag, men det är inte så extremt detaljerade saker som vilka koder olika insättningar och uttag har...

Jag är trött, men jag får äntligen jobba med något jag vill jobba med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0