Överraskning i Stockholm

Pappa fyllde 60 i lördags och trodde att han skulle få fira sin dag utan sina barn... Haha minen han hade när Syss o jag stod utanför dörren var oslagbar!!!! Det var riktigt roligt! O nu har vi fått träffa alla Helenes barn med =) Om inte förra veckans alla nya intryck räckte till och blev över så var det massa nytt i helgen med!

JAG ÄR SÅÅÅÅÅ TRÖTT!!!!!!!

Håller på att försöka fixa lite i min lilla lägenhet. Förra veckans energi gick åt till att lära mig nytt på jobbet och ta mig till och från jobbet. Fanns inte energi till att hålla reda på post, kläder och mötesanteckningar, så det är det jag gör nu... eller jag tar en sak i taget och hoppas på att jag orkar bädda med nya lakan innan jag måste sova. Tvätten är i full gång och jag ska försöka äta lite. Jag har längtat så efter att få börja jobba, nu längtar jag om möjligt ännu mer tills att jag inte är sjukt trött efter jobbet. Det är ju egentligen ingen fara, men när man har lite andra saker att göra som att leta lägenhet och ordna med årsmöte så är det lite jobbigt att vara så trött när man kommer hem!

Men det löser sig! Det gör det alltid! Om en vecka är årsmötet över o då kanske jag kan släppa föreningen en vecka eller så. O får jag lägenheten som jag ska titta på nästa vecka (vilket inte är så troligt med tanke på att jag står på plats 9) så kanske jag kan fokusera på att packa o städa o rensa... Sen.... efter det.... ja då har jag väl ett nytt projekt =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har nog inte hunnit smälta allt än. Väldigt, väldigt roligt, och jag är väldigt tacksam för vad ni i alla fall ställde till med, Hélène och mina barn!!!

2008-03-09 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0