En chock!

Ja alla blev helt ställda!

Var hos pappa o Helene i går för att fira att de fyllt 60 båda två. Mycket trevligt o det var tur att det var fint väder, för OMG vad folk! Blev tyvärr inte så att jag pratade med så många, men det var så trevligt o träffa MIN släkt som man inte ser så ofta. Men precis innan jag skulle åka fick jag för mig att vi skulle ta ett syskonkort... Det brukar inte riktigt funka för det är alltid någon av oss som ser smått missbildad ut. Men....

image12


Det blev inte så tokigt!


Åkte direkt till Therese o Niklas o tittade på den dära musikfestivalen =) Måste säga att jag för en gångs skull tyckte att det fanns flera bidrag... men så fick Grekland massa röster!!! Vilket var för mig helt ofattbart! O efteråt längtade jag ännu mer att få flytta, eftersom skillnaden i tid att trampa hem är ca 17-20 min...

Idag har jag faktiskt kommit en bra bit på väg med att packa. Anmält adressändring, lyckats lista ut hur det är smidigast att dra igång internet o tv o el abonemang. Nu undrar jag mest hur jag ska organisera alla kartonger... Man kanske skulle packa ner skorna och skohyllan o stapla vid dörren... hm...

Mmmm får se hur det blir...
Pöss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen, hur har du det?? Vilket fint kort, snygga ni är å så lika!!! Vi donar här med packning och lite ordningsgörande för imon bär det av hem igen..har varit på lite hejdåfornowmiddag, men såå ont i magen som jag fick och fortfarande har...:(skumt faktiskt. e inte van å äta sent som vi gjort här väldigt många kvällar i veckan, ska faktiskt bli skönt med lite mer rutiner nu. Ska btw på jobbintervju i sthlm på tors., vilket ska bli skoj! Fina landskapsbilder dessutom som du lagt ut, ser fram emot den svenska sommaren!! Kommer till öret helgen den 5e juli först och främst, där då??? Ok det här kanske blev lite långt, denna kommentarruta är väl mer tänkt för kortare kommentarer haha..Hoppas allt är bra med dig!!! Härligt och flytta snart förstår jag :)! Höres, Puss och kram

2008-05-25 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0