Hjärnsläpp!!!

Fick sån panik idag!!! Satt o skulle försöka få ordning på lite av min utbildning o fick för mig att jag helt glömt av ett ärende! Skulle betala ut massa pengar o alla uppgifter fanns i en mapp i en korg som jag låser in VARJE dag... men den fanns inte där och jag hittade det inte någnstans vid någon av de arbetsplatser jag suttit vid o inte vid mitt skrivbord, inte i lådorna o inte i skåpet! Jag letade o letade o letade o fick mer o mer ont i magen o kunde absolut inte koncentrera mig på min utbildning. Så fick jag för mig att jag skulle fråga Calle som jag fått ärendet av innan han gick på semester om han kanske hade fått tillbaka det.... Även om jag var helt säker på att han inte hade det... Men det hade han ju! För en vecka sen! O avslutat allting som han sa att han skulle! Han tackade så mycket för hjälpen med det jag gjort sen gick han på toa...

SERIÖST!!!! Hur fan kan man glömma det? Jag kan fortfarande inte för mitt liv komma på att jag gett det till honom, men eftersom jag förklarat läget, gett honom allt o han har avslutat det så har jag uppenbart det! Helt sjukt! Jag har väl för mycket annat att tänka på... Total blackout! Skitläskigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Knäpp upp, relax, koppla av!" Det finns en Povel-text för allt! Kram!

2008-05-20 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0