Glad Påsk!

Solen stålar, radion skrålar, jag är på bra humör (jag ska gå ut snart jag lovar). Var ute med mamma igår, åt lunch i trädgårdsföreningen, åt glass o drack kaffe i solen. Sen Ikanohuset... Mamma skarattade lite, det är inte svårt att göra mig på lite bättre humör! Gjorde av med mycket pengar!!! Men man måste ju passa på när man ändå ska få åka bil hem!! Ska göra av med lite till hade jag tänkt, Tannefors ska få förse mig med lite krukor o kanske ett par växter som tål att inte bli vattnade så mycket. O jord som jag kan så mina frön i. (Förstår inte riktig vad jag tänkte när jag köpte frön, jag är ju inte direkt den på detta klot med de mest gröna fingrarna...!!)

Det är bara vår en gång om året och nu när man har fast jobb slippen man ha vårångest! Så det är bara att njuta!



Mumma i solen!



Såhär såg buskarna utanför ut igår



Glad Påsk!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad Påsk! Vi ses när jag är i stan igen! Kramar!

2009-04-11 @ 23:20:16
Postat av: Pappa&Hélène

Farmor och vi hälsar Glad Påsk från Kumla! Kram!

2009-04-12 @ 11:49:32
Postat av: malin

vad fint du kommer få det hemma nu=)

2009-04-12 @ 12:34:22
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0