Alla Hjärtans Dag

.... o mitt brast!

Jag hade tänkt att fortsätta min livsuppgift, att städa min lägenhet! Men vem fan bryr sig en solig lärdag när man kan vara ute? Så jag gick till Malin o drack Chailatte i ett mörkt vardagsrum o tittade på film =) O mitt sovrum är fortfarande skitigt som fan. Sen gick jag hem, för jag skulle ju iväg o fira alla hjärtans dag med Maggan! Eller vi skulle på konsert! Bo Kaspers Orkester närmare bestämt. Det var evigheter sen jag lystnade på dem, men jag tänkte att de var ju strålande då, o sämre kan de väl inte blivit. Och nej det har det inte! De är så fanstastiska, det var en helt strålande konsert och jag grät. Vissa av texterna.... jag grät!

"så du kan ha ditt liv
göra vad du vill
jag vill dig inget ont
du kan lycka till
men nu är det jag
jag ska bli en av dom
som jag svurit åt
som man sjunger om"

Jag mår bättre än jag gjort på månader.... men jag är nog inte riktigt hel än....

Men det var skänt att komma ut! Tack Maggan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att konserten var så bra! I övrigt är Alla Hjärtans Dag överreklamerat;) Vi hörs senare!

2009-02-15 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0