Hon fyller snart om mig!

Syster fyller 24 idag! Grattis gratti! Det känns lite knepigt eftersom jag själv slutade fylla vid 25 så snart har hon kommit om mig! Har massa planer för dagen men jag vet inte om hon kommer få för sig att hoppa in här när jag duschar så jag kan inte skriva så mycket...

Det är skönt att vara hemma hos mor i alla fall! Fast jag har ångest för morgondagen!!! Jag orkar verkligen inte engagera mig!!! O så ska det fixas mat!!! FAN!

Men idag är en bra dag!!! O efter i morgon så hoppas jag att den stressen lägger sig med! (Det är ju knäppt att jag vet ju att söndagen kommer gå förbi som alla andra dagar fast det är fortfarande jobbig att den inte ligger bakom mig!


Kommentarer
Postat av: malin

Tack för i helgen! Hade det underbart=) Och ja, det var värt att inte veta vad presenten var=)

2009-03-02 @ 20:50:10
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0