Nystart!

Ja då ska vi se hur det går att få igång den här sidan igen då.... Jag försöker hitta insiration till att nå någonting gjort, någonting över huvud taget, anything! Men det vill sig inte, så det blir spännande hur det här går.

Jag känner mig lite fast, jag sitter fast i så mycket som jag inte vill göra. Jag vill inte sitta i styrelse.... det är väl det jag sitter fast i när jag väl tänker efter. Jag vill inte! Haha vad roligt, att bara få ner det i print gjorde det ganska lätt att komma fram till varför jag sitter fast!

My girl Jo o jag jobbar med att få bort alla ryggsäckar som bara gör ont att ha kvar. Det är knepigt, fast för en gång skull, efter en ganska lång mörk riktigt djup svacka nu över vintern så har jag kommit en bra bit på vägen. O jag kan verkligen släppa det som jag borde släppa (kanske inte vissa dagar med vissa låtar) Men jag är så glad att jag kommit ur just det djupaste mörkret! En av ryggsäckarna är att få bort de tendenser jag har att bara hitta pojkar jag vet inte kommer stanna kvar i längden. Nog kan det vara fanstastiskt men det är ju inte det jag vill ha!

Sen är det där med jobb.... Malin sa idag att det känns som att hon bara väntar på att livet ska börja. Jupp, jag känner igen det! Vad vill jag egentligen? O hur ska jag ta mig dit? Det kanske inte är frågan man ska ställa sig då kom jag på.... utan bara leva för dagen o njuta av att vad som erbjuds, inte bara planera för framtiden. Den kommer ju i alla fall.

I morgon ska jag ligga hemma o sova... har haft feber i flera dagar, börjar bli bättre men lungorna är fortfarande på väg ut. Jag ska njuta av att vara hemma, för det finns inget alternativ, o sen ska jag njuta av att gå till jobbet på onsdag! Ska försöka hålla igång den här gången!

Puss o välkommen tillbaka!

Kommentarer
Postat av: malin

Det märks verkligen att då mår bättre också! skönt! Försökte ringa dig häromdagen, men då var det kanske för att du var sjuk som du inte svarade. Får försöka igen snart=) kram

2009-02-10 @ 10:05:20
URL: http://missvixen.blogg.se/
Postat av: malin

föresten så är det lite svårt att komma till oss och äta god mat just för tillfället då vi inte äter så mycket spännande. Pulver, sallad, tonfisk, keso.... låter det mumsigt? =)

2009-02-10 @ 10:35:58
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0