Pain!

Aaaahh! Har fått massage idag o varje gång hon rockar loss på min rygg o nacke så har jag så j***a ONT i höger axel!!! Blir galen!!

Ska vrida på musiken o rocka loss, det behöver jag innan jag kryper ner. När jag tillslut kröp ner under mina varma täcken igår fick jag för mig att läsa gamla sms.... en riktigt dålig idé visade det sig. Sov riktigt dåligt! O det var bara tur att jag inte drömde mardrömmar om min lilla stalker som fortfarande inte gett upp! Helt ärligt så undrar jag när min positiva ska visa sig här!

Jag vänder på det: Jag fick massage idag, det är så skönt o hon hittar verkligen det som behöver få sig en omgång. Inatt innan jag gick o la mig så fick jag för mig att läsa gamla sms ... kan fortfarande få en tår i ögat så fina meddelanden jag fått! Låg o mindes fina stunder hela natten! O det var faktiskt hela tre veckor sen jag hörde från galen idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0