Positivare

Ska försöka bli positivare. Det är dock inte så lätt att hitta den energin när man inte sovit sen i november, förutom då en kort period i slutet av januari. (man får vara glad för det lilla) Men går det inte tipptopp på jobbet, då kommer oron o då sover jag inte. Lättförklarat men svårfixat. Idag gick det bra på jobbet så det kanske blir lite sömn i natt i alla fall!

Var på årsmöte med finansförbundet ikväll. Jag gillar att komma iväg, eller iväg o iväg, det tar ju 5 min att gå upp på stan =) Men jag gillar det i alla fall! Det var mest massa omval, men det är trevligt att träffa folk från andra kontor, jag har ju faktiskt flängt runt en del häromkring. Men det jag gillade mest var bilderna som visades!!!!! Helt FANTASTISKA!!!! http://www.yannarthusbertrand.org/index_new.htm Gå in o titta! Framförallt "Tree of life" tycker jag är så stark! Den vill jag ha på min vägg!

O förresten, att suga på karamellerna istället för att spotta ut dem är inte så lätt när man alltid får det där fånflinet som jag absolut inte kan läsa, som han hade när han förlängde min provanställning o som han hade när han gav mig blommor. Jag litar inte på honom o min magkänsla säger att jag inte borde det heller.

Nu ska jag värma två vetekuddar för att krypa ner med under mina dubbla täcken, för satan vad kall den här lägenheten är!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Visst är bilderna fantastiska! Johan har tre stora (en av dom är JÄTTESTOR) tavlor som han köpte på en utställning med den fotografen. Svindyrt med det var det nog värt för honom ändå=)

2009-02-19 @ 07:19:48
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0