Semester...

Fredag em kom jag innenför dörren, satte in två påsar från systemet i kylen, satte mig på balkongen.... och knäckte den första =) Sen gick vi ut o åt vid slottet, god mat o massa öl! GÖÖÖÖTT! Lördag.... gjorde typ ingenting o sen ingenting o sen ingenting.... sen skulle jag gå o handla men jag fastnade på msn till jag skulle gå till stallyktan. Mycket trevlig kväll med mycket trevligt besök. Vaknade kl 7, vilket inte var det jag hade tänkt mig! Men jag lyckades somna om o sova till 10 i alla fall. Idag lyckades jag handla.... tvätta.... städa.... var ute på en cykeltur med Malin o Staffan.... Semester är GÖTT!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

hur va det i sand?

2009-08-02 @ 20:27:14
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0