Svalare My Ass!!

Försöker att inte klaga men OH MY GOD!!! det är så varmt o korsdrag o takfläkt märks inte alls!!

Håller på att packa till helgen. En dag ledigt och jag ska ta mig ner till Tranås o Leklägret. Det ska bli kul, jag hoppas bara att ingen ångest kommer att komma krypande...

På jobbet simmar jag på vatten där jag inte bottnar alls. Men med ett leende och ett självklart löser vi det är det bara o dyka och hoppas på att det finns någon i närheten som kan dra upp mig om det skulle behövas. Än så länge har jag inte sjunkit så det är bara att tuta o köra. Sim the boss säger, det är bättre att be om ursäkt än att be om tillåtelse =)

Ska ta en iskall dusch och hoppas på att jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0