Utanför säkerhetszonen!

Det har hänt otroligt mycket de senaste veckorna! Kan dock inte riktigt ta upp allting här då jag inte är helt 100 på vilka det är som läser vad jag skriver... Det jag kan säga att jag inte vill må som jag mådde i vintras NÅGONSIN! Jag har minnesluckor och det kan ju aldrig vara bra. MEN nu ni. Jag anammar Lisas ständia påminnande om att säga JA till ivet. Så.... jag har stigit ur min säkerhetszon och POFF, jag är lååångt bort från den! Lite läskigt men jag tänker stanna här ett tag, det kanske för något gott med sig.

De senaste veckorna har gjort att jag inte bara tagit med HELT ur det svarta hålet (tror jag) Jag har bearbetat skiten och fått bekräftelser jag har behövt att få, jag har tagit tjuren vid hornen och gjort det trots en klump i magen. Och nu, trots en småstirrig norvositet ger jag mig ut på ännu djupare vatten och hoppas på att jag fortfarande kan simma någorlunda.

Någon som är nyfiken? Vänta ni bara, det är ett nytt halvår och jag o Jo startar om. Uppdatering kommer när jag ser land igen ;)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag säger bara, Rebalansering!:)

2009-07-22 @ 07:40:09
Postat av: malin

simma lugnt! kramkram

2009-07-22 @ 11:44:04
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0