Krax o snor

Tänk vad ynklig man kan vara ibland. Jag har ont i halsen o är slemmig. (För er som vill ha lite mer specifik information så är det segt slem som liksom sitter fast i halsen så att jag går omkring o hulkar hela tiden. Jag har defenitvt kräkreflexer) Har varit hemma från jobbet idag med lite dåligt samvete. Vi har lite kris med personal som det är, men sist jag skulle hålla ut om ställa upp så var jag hemma 5 dagar med massa feber. Så nu är jag hemma EN dag istället.

Ska till mamma i helgen. Lillsyss kommer hem o jag vet inte riktigt när vi kommer ses nästa gång så jag passar på att trilla förbi jag med. Skulle ha åkt idag, men är man hemma från jobbet o ligger i soffan o tittar på film hela dagen så orkar man inte sätta sig på ett tåg.

Hehe jag kommer på mig själv att jag inte skriver JAG, jag skriver MAN. Det är ju MIN blogg =)

JAG har suttit o snackat med MIN Danko ett tag. Det är nog dags att poppa bubblan snart. Det finns energi utanför den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0