Sommar o serenad

Vilken helg! Kulturfestival på universitetet, festival i stadsparken, sol, solande o ölande o strömpis. Strömpis e inte riktigt mig grej egentligen men med trevliga vänner o glad  musik så funkar det med.

Jag börjar bli rastlös.... vilket är ett gott tecken! Jag undrar dock hur det kommer sig att vardagen inte bara kan få vara vardag ett tag. Antingen mår man piss o vill gräva ner sig eller så mår man strålande o vill stanna tiden eller så är man rastlös och vill att någonting ska hända. Man, och med "man" så menar jag "jag", kan inte sitta stilla o bara njuta av det som är just nu. Eller jo, de små fantastiska stunderna i solen i parken med vännerna OCH när det står en manskör utanför grannens fönster och sjuger. Kittlade lite i magen...







min fina balkong






O varmt är det när solen ligger på, o det här var när det fortfarande var lite svalt!!



       

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det där väckte gamla minnen till liv! Så där har även jag stått ett antal gånger! Jag förutsätter att hon hissade ner en korg också? Den skall helst innehålla lite delikatesser och något gott att dricka till! Kram!

2009-06-02 @ 11:34:07
Postat av: Johanna

Hua vilken härlig helg det var! Hoppas verkligen att det kommer fler i samma kaliber....loooooove it!

2009-06-02 @ 20:59:01
Postat av: Jenka

Jajjemen det hissades ner en korg =)

2009-06-03 @ 14:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0