Jag gråter inte

Det är väl märkligt... vissa dagar gör man absolut ingenting tills sista kunden o då smäller man in allt!

Den här veckan går nog inte till världshistorien som min bästa vecka någonsin, men den går absolut inte till världshistorien som den sämsta heller. Eller det är ju bara onsdag men än så länge är den ganska intetsägande. MEN titta på min bild här till höger! Inte gråter jag för att det inte är en fanstastiskt strålande vecka, istället njuter jag av att den inte är fruktansvärd! Helgen som var gjorde mig gott! Jag har inte mått såhär bra sen typ.... oktober. Oktober var en turbulent månad.... men ändock bra. O jag mår faktiskt bra. Bilden behöver inte vara jättesvart längre. Försökte även byta bakgrund.... men ingen annan än den här passar mig!

Det är tydlighet jag behöver för att må bra och det är ganska tydligt hur jag vill ha det kring mig och de jag vill ha omkring mig är tydliga mot mig. Det behöver inte alltid vara ngt jag gillar eller tycker lika, men så länge jag har sanningen framför mig så kan jag jobba därifrån. Är det rykten o skvaller o min förbannade intuition så gillar jag inte läget. (min magkänsla stämmer 99 gånger av 100 o det är inte alltid kul)

Kanske skulle försöka ändra bakgrunden i alla fall... lite rosa kanske.... med hjärtan.... HAHAHAHA!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Haha, det blev rosa ser jag! Trodde det var jag som var mer rosa än du kära syster=) Men bilden är ju densamma som förut? Skrev du inte att du ändrat den?

2009-03-11 @ 21:06:49
URL: http://missvixen.blogg.se/
Postat av: Jenka

nej bilden är inte den samma =)O jag svart o rosa.... saknar det svarta här dock

2009-03-11 @ 22:13:28
URL: http://tempus.blog.se
Postat av: Johanna

Hahaha Rosa, Lovely! Härligt att du är på G bruden, Woho!

2009-03-12 @ 07:52:20
Postat av: Pappa

Jo, visst är det en ny bild! Ett steg åt det bättre i alla fall! Välkommen i morgon!

2009-03-12 @ 09:02:15
Postat av: malin

wow, ett leende. Ännu en ny bild va?

2009-03-19 @ 19:57:07
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0