Varje dag ett val


På väg till jobbet i morse...



Det var vår i lördags... men fint är det, det ska jag inte säga ngt annat! Längtar dock till riktig vår!

Fick lära mig idag att varje dag gör man ett val. Man väljer hur dagen ska bli o så blir den så. Väljer jag att alla som jag träffar idag kommer att vara nötter.... så står nötterna där o väntar på mig. Bestämmer jag mig för att det är massa härliga människor som alla kan ge mig något så står de där o väntar. Jag väljer att ha kul o jag väljer att vara det bästa jag kan vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör så i morgon också! Och hälsa farmor. Kram!

2009-03-24 @ 23:05:07
Postat av: e.

Du har så sant i dina ord men varför gör dem så ont?... varje dag är ett val, men hur väljer man rätt...

Miss you...

2009-03-25 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0