Perfekt

För ett par år sen, på nollningen, mötte jag en gammal paralellare. Ingen av oss ville bo där vi bodde så varför inte flytta ihop i en bättre lägenhet? Det fick gå som det ville, antingen hade vi hatat varandera, inte brytt oss om varandra eller bli bästa vänner. Jag hittade min själsfrände!

Det finns människor som bara genom att vara i närheten, förstår precis vad man tänker och känner. Inga konstigheter, inga förklaringar. Det låter kanske tråkigt, men det är absolut så långt från sanningen man kan komma! Min helg i Lund var fantastisk! Våren slog ut i full blom och jag fick mig en energikick av en vän som känner mig bättre än det flesta. Ja lyckades klura ut vissa saker som jag tappat bort lite de senaste åren.... Det mest humoristiska var att träffa den andra ov henne =) Hennes pojkvän är precis lika knäpp på precis samma sätt! En blir gla' i själen!








Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det kan inte bli mer än gött. s

Du och jag Alfred, du och jag. Det var jobbigt att se dig åka. Stora långa kramar

2009-05-05 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0