Föradvent

Det är snart advent hörrni! Det är ju så mysigt! Jag vet att det inte är advent än på en vecka men jag åter till far min i huvudstaden på onsdag o när jag kommer hem på söndag så vill jag inte traska ner i källaren för att hämta allt pynt o eftersom jag inte mådde så bra för ett år sen så orkade jag då inte engagera mig att ens öppna paketet med mina då nyinförskaffade röda fina gardiner. Jag har öppnat paketet, rockat loss med strykjärnet och hängt upp dem. Fina helröda gardiner i vardagsrummet och vita o röda med svarta snöflingor i sovrummet. Röd duk i köket =) Det är fiiint! Kvällen tillbringades med mina flickor, glögg, pepparkakor och ost. Lisa var fortfarande lite seg sen gårdagen =)

Själv har jag ju manetflunsan! Dvs mycket slem i bihålorna... Det är INTE härligt!

Sen måste jag avsluta med Onnies bild! Den är fantastisk och den måste föras vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0