Leva i nuet

Det är lite svårt när jag mentalt har flyttat. Leva i nuet, just nu, detta ögonblick... vad gör jag nu då =) sitter i soffan tittar på tv och bloggar =)

Jag kan inte fatta att man lägger ner och lever ett fantasiliv av det liv man vill ha om ett par månader innan jag ens fått ett nytt jobb eller lägenhet. Och så hittar jag problem som inte ens finns än. Mitt största hjärnspöke just nu är när jag får ett jobb, ska jag säga upp min nuvarande lägenhet direkt och förvara mina saker i ett förråd tills jag hittar en strålande lägenhet som jag verkligen vill ha, eller ska jag ha kvar lägenheten här? Hur kräsen ska jag vara med boende till att börja med och ska jag verkligen försöka vara kvar i banken ett tag till?

Det är svårt att leva i nuet när jag längtar hem till Linköping så mycket! Den titt som tätt kan jag nog rocka loss, släppa lös och bara vara närvarande just nu =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0