STHLM

Oh yes! Ledig! Två dagar semester sitter som en smäck. Stress på jobbet, svårt att sova, mina gamlingar in och ut från sjukhus om vart annat och min manetflunsa är iofs mycket bättre men fortfarande ganska slemmigt. Jag är ledig och jag utnyttjar det till fullo!

Jag är i stora huvudstaden och sitter faktiskt fortfarande vid köksbordet hos min far, där jag även startade dagen vid sisodär kl 11. Frukost två timmar, dusch, nu dator. Gårdagen startades lite tidigare och tillblingades sedan inne i stan. Eftersom vi för en gångs skull lyckats få bort hysterin kring julklappar så behöver jag ju inte köpa så många. (för det finns fortfarande en pingla om vill ha en;)  ) Så jag handlade BARA saker till MIG!! It't was fun!Och det gick åt en del cash...

Jag vet inte om jag kanske skulle ta o gå en promenad.... eller om jag skulle ge mig in till stan igen.... eller om jag ska läsa min bok.... eller kanske stirra rakt främför mig ett tag. (pappa skulle kanske bli fundersam eftersom han sitter just rakt framför mig ) Det är svåra beslut som ska tas men jag ska nog klara av det här med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0