Jag väntar....

Jag kanske inte riktigt tänkte igenom allting riktigt riktigt ordentligt.... jag satte igång att piffa håret med lite rött o lite sling ganska sent. O sen fick jag för mig att det inte riktigt räckte... så då slingade jag lite till. Så nu väntar jag. Jag väntar o väntar o tittar på klockan typ hela tiden för jag vill bara gå o skölja ur håret o gå o lägga mig! Piffa mer får jag göra i morgon för vem orkar styla håret 23.52 en torsdagkväll när man borde sova för man ska hänga med världens finaste troll i morgon!?!

Nu ger jag upp! Det får räcka det blir nog inte så illa som jag befarar... :S

Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Och nu väntar vi bara på det nya profilkortet på Facebook!!! :-D

2010-07-03 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0