Jag firar med ångest!

Jag firade min födelsedag igår. Lite tidigt jag vet, men jag åker från Örebro på torsdag och kommer inte tillbaka på 4 veckor så jag tänkte att jag skulle fira lite här innan. Den det är helt ärligt lite jobbigt. 28! Helvete vad tiden går fort! Jag jag har ingen ork att göra det jag verkligen vill. Jag orkar inte söka jobb! Jag jobbar konstant över, ligger på nätterna och funderar på jobbet och är knstant i en dimma av trötthet. Jag längtar till semestern! Den innebär att jag är ett helt år äldre än för ett år sen men jag behöver den.

Det var i alla fall en toppenkväll igår, mådde mindre bra idag men jag är i alla fall fortfarande bara 27!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0