SEMESTER!!!!

Oh it's lovely!!! drygt 4 veckor semester!!!!

Jag packar för 4 veckor semester också.... det är inte fullt så kul! Ska straxt upp på stan o så ska jag se om min kamera som jag suktat efter så länge finns kvar så jag kan gem ig den i födelsedagspresent! Eftersom det enda jag har önskat mig är bidrag till just denna kamera så hoppas jag på att det inte tär allt för hårt på mitt sparkonto! Men skit samma egentligen! Jag vill ha den i vilket fall!

Det är sjukt varmt här! Lägenheten är toppen, men på vintrarna är det svinkallt o på somrarn är den näst intill omöjlig att vara i. Korsdrag spelar ingen som helst roll det är varmt och väldigt stilla luft i alla fall! O nu när solen ligger på så är det helt toppen att gå ut och njuta av semester! SEMESTER! Betald semester är fortfarande ngt jag uppskattar väldigt mycket nu efter år av att behöva jobba varje sommar för att kunna betala hyra och resor! Nu har jag tom råd med en kamera i början av sommaren!

Jag vet att jag inte är så bra på det här med bloggandet och det kommer nog inte bli bättre äver sommaren.... jag hade ju inte tänkt att tillbringa all tid framför datorn.

Snart bär det av mot Linkan o midsommar ska firas med min bästa Jonas mfl! Jag tror att semestern kommer bli toppen! TOPPEN!!! Fan vad gött det är!!!!!

Glad midsommar till alla! (som fortfarande tar sig hit då och då.... )

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

fem arbetsdagar kvar sen har även jag semester! Betald sådan =)

2010-06-24 @ 21:39:18
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0