Sommar, sommar, sommar!!!

Idag fyller han 30 han den där Greven. Jag hade så gärna varit i Linköping och få krama om på fylledagen men jag får vänta en vecka till!

Det är sommar i alla fall! Åh det är så fantastiskt skönt o fint! Men jag är ju som jag är så jag jobbar istället för att ligga hela helgen o sola. Tvättade fönster hos farmor igår och var på visning med Kicki idag. Jag önskar att jag orkade städa i lägenheten så kunde jag låta den vara o bara vara utomhus till semestern då jag åker bort. Eller bort, jag åker hem! 4 veckor borta från Öret, i Linköping och på läger. Gött ska det bli! Jag behöver det. Magkatarr som inte vill ge sig o som egentligen bara blir värre o värre. Men det är sommar o jag ska ha semester snart! =) That's what's on my mind!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0