Inspiration

Jag skulle ju försöka ta tag i det här med att blogga. Jag har inte alls känt mig inspirerad att skriva. Vad ska jag skriva om? Jag jobbar ju bara.... typ... Men det är nog bra att skriva lite. Analysera tankar som yr som behöver komma ut. Nu har jag ju varit i Lund hos min fina Kerstin, så det är inte så mycket som ligger och gnager längre. Det var det nog inte innan heller. Jag jobbar ju som sagt bara. Men å andra sidan så räcker man ju inte till där så det är det som ligger och gnager.

Karnevalen nere i söder var toppen. Eller det som var toppen var att hänga med Kerstin en hel långhelg och till det få gå på konserter och titta lite på Bonnkapelle, dricka öl, äta ute och bara hänga. Axlarna är lite längre ner än i torsdags och jag har lite mer energi att ta tag i det jag ska göra, både på jobbet och i det övriga livet.

Jag ska försöka fortsätta skriva.... det är tydligen folk som vill att jag ska det.

Puss på de som fortfarande hittar hit ibland

Kommentarer
Postat av: Pappa

ÄNTLIGEN!!! Ja, det vill vi! Kram!

2010-05-25 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0