Det är lördagkväll...

.... o jag sitter själv hemma och stirrar på böckerna. Eller just nu stirrar jag inte på böckerna. Jag har suttit och stirrat framför mig i en halvtimma, innan det stirrade jag på LVPMs tillstånd eller förlåt tillstånden i LVPM som Finansinspektionen tilldelar värdepappersbolad och banker och andra aktiebolag som vill bedriva någon sorts verksamhet på värdepappersmarknaden. Innan det funderade jag på hur i helvete jag ska komma ihåg hur jag beräknar en yeald-kurva.... eller det kanske stavas yield-kurva.... Och nu är det bara de lätta sakerna jag klurar på! Hur fan ska jag klara det här? Seriöst!? Jag är på riktigt inte helt 100 på att det kommer gå. O kom inte o säg "det är klart du gör" eller "då är det bara att skriva om provet" får då kommer jag säga upp kontakten och be dig, vem det nu skulle vara att dra åt helvete! På riktigt!

Måste fortsätta läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0