Fina grejer!

Klar med SwedSec! Axlarna sjönk tre meter bara av att de resultatet godkänd.

Toppenhelg i Sand! Vad jag behövde det! Tillsamans med de bästaste! Champagne i kåsa, god mat, fint väder och grilla korv nere vid sjön.

O nu är jag hela veckorna på jobbet. Jag kan svara i telefon, jag kan jobba precis som jag ska. Jag har hysteriskt roliga kollegor och jag får jobba med det jag vill. Jag får placera massa pengar och min första kund idag gjorde min vecka! Så fantastiskt trevlig och vi gjorde upp planer för jättebra affärer! Det ska bli så kul att fixa med det. O så kom Jonas o frågade om jag ville ta över några projekt som han har haft. Eller projekt o projekt, han frågade om jag ville ta över kontakten och ansvaret för studentaktiviteter.... Well... JA TACK!!! Det första vi anmälde oss till var TEAM. Ekonomierna och tekonomernas arbetsmarknadsmässa. Jag har varit på den ett par gånger, men då för att knyta kontakter till Campus som är Örebros arbetsmarknadsmässa, nu får jag stå i monter =) I like it!!

Nu måste jag städa i ordning lite, för Malin kommer strax och det är inte direkt rent här....

Kommentarer
Postat av: Onnie

Man börjar kunna andas lite igen=)

2011-04-15 @ 17:40:45
URL: http://missvixen.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt brA?:D

2011-04-15 @ 18:03:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maja

champagne lät inte helt fel:)

2011-04-15 @ 18:09:37
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0