Snygg-Erik och Brolle

Mmm mmm mmm jobbat fredagkväll och sitter hemma framför TVn med datorn i knät. Slog på stort och smaskade i mig en kebabtalrik ska ta mig ett glas vin och naturligtvis dreglar jag över Snygg-Erik och Brolle och de fina och fantastiskt duktiga tjejorna på Så ska det låta.

Jag dissade grabbkollegorna som spelar innebandy idag. Privat mot företag.... Jag tror att det kan vara så att några av pojkarna inte kommer överleva en förlust =) Så egentligen borde jag pallra mig dit, men jag orkar inte...

Sista helgen av plugg... hoppas jag.... Jag hoppas Anna Maj slutar få feber för att om jag ska till Berga varje gång så kommer jag inte få mycket gjort. Det känns sådär att tänka så, men när jag var där igår efter att de ringt så verkade hon ok. Så, håll ut tills söndag, för då ska jag i alla fall dit och äta upp den sista biten av glassen!

O när jag tänker efter så var jag ju hungrig när jag hadlade sist och om jag inte missminner mig så har jag Hägendass Straberry cheescakeglass i frysen... Tror det passar till rödvin :P

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0