Cuts like a knife

Troligtvis bara min lilla Nickeprick som håller med mig, men The Poodles nya låt är asbra! Brukar lyssna på låtar där texterna passar in i livet, men det finns så många bra låtar som inte passar just nu så jag skiter i det och njuter lite av att det gör ont i hjärtat av låten. Det är fina grejer!

Känner mig lite tråkigt just nu... borde egentligen traska upp till Jonas där Jenny mfl är, men jag vågar inte. Inte för att de är läskiga utan för att det är just det de inte är =) Jag kommer troligtvis inte gå därifrån när jag bör och så kommer jag inte orka plugga så mycket som jag borde i morgon innan jag åker upp till Stockholm. O jag kommer vara på samma sätt nästa helg och helgen efter det.... Men jag tror att det kommer att vara värt det... Klarar jag inte provet så kommer det ju ta ännu längre tid innan jag kan släppa böckerna och då hinner jag ju inte njuta av våren i Linköping!

... jag behöver nog en öl ändå...!

Kommentarer
Postat av: malin

lillasyster håller oxå med dig om att deras låt är asbra=)

2011-03-23 @ 12:07:07
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0