Jag längtar!




Jag längtar.... först till i morgon em då jag förhoppningvis blir klar med mitt skitärende! Jag fick tillslut hjälp av en kolega i Stockholm som inte ens hade koll på hur mitt lånesystem ser ut... haha! O vad jag längtar galet efter att samma kund som jag har det jobbiga ärendet med slutar ringa (och eftersom han inte får tag på mig eftersom jag sitter med kunder hela tiden och han inte talar in något meddelande, så kommer han ner på banken).

Jag längtar till nästa torsdag ca kl 16.00.... då vet jag om jag är dum eller smart. (Dvs om jag klarar av den där förbannade formelsamlingen som bara är ett par procent av provet, men kommer troligtvis bli mitt fall)

Jag längtar tills nästa helg! SAND! Jag ska dricka skumpa! (jag klarade provet, hoppet är det sista som dör) Jag ska dricka tequila, äta chili (hejja Jonas), basta och troligtvis fortfarande vara bakis på tisdagen efter, men jag tror att vare sig jag klarar provet eller inte så behöver jag bli dyngrak!

Jag längtar tills helgen efter det! Då kommer Malin o vi ska sunka! (Vilket jag kan behöva eftersom jag troligtvis fortfarande kommer vara sliten sen helgen innan.

Jag längtar till att det är vår på riktigt! Jag längtar till sommar och semestern! Och trots att jag egentligen vill lägga mig under skrivbordet på jobbet och inte komma fram på ett tag.... så längtar jag till jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0