Lite sur på klockan...

Igår var jag jätteduktig (jag hatar ordet duktig, men jag var det) och pluggade HELA dagen. Skrev, läste, gjorde massa uppgifter, repeterade. Det gick jättebra och när man då har suttit sen kl 8 på morgonen och pluggat för att man gick upp kl 7 (!!!!) så tänkte jag när Jonas föreslog öl på kvällen att jag förtjänar det. O det är ju synd att bryta en så bra tradition att dricka öl kvällen innan FSS årsmöte. Jag tänkte att ... jag behöver ju inte dricka mer än en öl, absolut högst 2. Mmmm nu var det ju De Klomp vi gick till och de har MASSA god öl. Det blev 4 och det var lite för många tydligen. Så nu när klockan ringde var jag inte så pepp på att gå upp. När Malin på Mix Megapol också tydligt talade om att nu är klockan 9 så blev jag lite sur på klockan... och henne.

Nu är det bara att sätta sig igen, för snart bär det av till årsmöte. Lita bakis som traditionen säger. (inste så bakis som jag brukar dock) Ska faktiskt börja morgonen med att laga mat tror jag, så jag hinner äta innan färden till urskogen utanför Ödeshög...

Och bara för att ingen ska tro att jag ljuger när jag säger att jag faktiskt har tänkte igenom allt och kommit fram till att det blir bra, precis efter att jag säger att "jag sitter i styrelsen", så talar jag om det nu. Jag har tom anmält det på jobbet som sidoverksamhet så det så! =)
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0