Lysande ögon

Var på sjukhuset hos Anna Maj ikväll. Skulle ha åkt tidigare, men jobbade över två timmar istället.... suck.

Hon blev i alla fall glad att jag kom, låg o viskade fram ord och skämtade lite. Hon hälsade till alla att hon överlever den här gången med =) Frågade om hon kommer ihåg att jag var hos henne i söndags o då sa hon att hon kommer ihåg att hon hade sett mina lysande ögon och tänkt "är det sant, är hon verkligen här?" Jag tog "lysande ögon" som något positivt... Det var fint att prata lite med henne!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är inte barn, och du är inte barnbarn, men du är nog det närmaste hon har i alla fall. Dubbelkram min dotter! :-)

2011-03-15 @ 23:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0