Sista rycket

Så var kursdagarna avklarade... fan! Herregud hur ska det här gå!?!? Inte borde jag sitta med datorn i knät i alla fall det är ett som är säkert!

Träffade Linda o Bella i måndags i alla fall. Vi gjorde pizza som vi typ alltid gjort sen vi var små. Bella o jag hade samma diskussion om cola som när vi var små. Jag vill ha Coca Cola och Bella dricker bara Pepsi. Pepsi är äckligt så det blev juice. Good times =)

För övrigt så är Anna Maj hemma från sjukhuset och tycker att det är onödigt att fira hennes födelsedag... hm jag vet inte, men att man fyller 92 är väl något att fira om man lever liksom?

Så har jag tackat ja till att sitta i styrelsen för FSS.... igen. Men jag tror att det kan bli bra. Ska bara ha ok från banken att jag kan ha detta sidouppdrag, men det ska inte vara några problem. Det är ju iofs gött att jag inte kan bli varken ordförande, vice ordförande eller kassör. O helst inte sekreterare heller haha!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0