Småler

Jag har så kul! På jobbet! Jag är tokstressad över att inte hinna med allting kunderna vill att jag ska göra, jag hinner inte ringa alla som vill så fort jag vill och jag gör fel lite då o då. Inga stora fel, men det blir ju mer jobb när man gör fel o det är ju stressande i sig... Men jag har så kul! Jag har roliga kolegor och jag har roliga kunder. En del kunder.... inte så roliga, men på det stora hela, roliga kunder. Man ber MIG om hjälp när man inte kan, för det är troligt att jag kan eller vet hur man tar reda på svaret. DET är kul! Det är kul när man går genom hela stora kontoret att man kan hela vägen, rakt igenom alla koridorer och förbi alla skrivbord fälla en kommentar, driva med folk, skämta och få samma knäppa attityd tillbaka. Jag är lyckligt lottad! Jag hade det på mitt förra jobb o jag har det nu. Mitt i all stress, mitt i all galenhet med total tidsbrist och för få timmar på dygnet, går jag omkring och småler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0