Tur att man får jobba över....

Ja veckan blev inte som jag tänkt mig.... alls! Jag skulle gå tidigt från jobbet och så skulle jag plugga. Jag pluggade 3 timmar igår. That is it! Jobbade över 2 timmar i tisdags, 30 min i onsdags (o då har jag arbetstid till 18.30) skulle gå hem innan lunch i torsdags för att plugga men kom inte iväg förrän kl 14 och så slulle jag gå kl 13 idag men kom inte iväg förrän kl 16. Det ska bli skönt när jag inte behöver plugga utan "bara" behöver jobba och den svåraste uppgiften är att säga nej jag har inte tid till kunderna. Min nästa lediga tid i kallendern är 4 april. APRIL!!!! Nästa efter det är 8 april. Det är tur att vi ska till sand 8-10 april för där finns inget jobb som måste göras, förhoppningsvis inget plugg som måste göras o jag ska fan ha tequila till chilin! O hör sen!

Kommentarer
Postat av: malin

jag med! tequila alltså=)

2011-03-19 @ 20:23:14
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0